Nejčastější otázky

Jak zjistím, že je zboží k dispozici?

  • Výrobek na našich webových stránkách nabízí informace o stavu dostupnosti a přibližný čas jeho dodání.


Mohu zadávat objednávky prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky?

  • Objednávky jsou přijímány elektronickou poštou nebo objednávkovým formulářem z našich stránek. email: info@qsport.cz


Jak mohu zboží zaplatit?

  • V obchodě Qsport.cz za objednané zboží zaplatíte bankovním převodem nebo dobírkou.


Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

  • Informace o délce vyřizování Vaší objednávky je uvedena u výrobku. Rychlost dodání zboží závisí na zvolené formě přepravy: v případě platby převodem se prodlužuje čas dodání o dobu, než je Vaše platba připsána na náš účet. Upozornění: čas vyřizování objednávek je orientační a nezahrnuje soboty, neděle a státní svátky. O změně statusu vaší objednávky budete informováni e-mailem.


Jak dostanu objednané zboží a jaké jsou přepravní náklady?

  • Objednané zboží je dodáváno kurýrní službou nebo poštou. Informace o nákladech na dopravu lze nalézt v obchodních podmínkách.


Mohu si sjednat doručení kurýrem na určitý čas?

  • Qsport.cz nemá vliv na termín dodání zásilky kurýrem příjemci. Pokud si chcete určit konkrétní hodinu doručení zásilky, pak se obraťte na místního zástupce kurýrní služby.


Mohu si objednat zboží v jiné barvě?

  • U některých výrobků (bot)jsme schopni zajistit jinou barvu podle konkrétního přání zákazníka. O možnosti zajištění jiné barvy výrobku, nás kontaktujte dotazem u produktu, telefonicky nebo e-mailem.


Mohu si objednat výrobky, které nejsou k dispozici na internetové stránce Qsport.cz?

  • Můžete nám napsat email.


Je možné provést změny v objednávce, nebo ve způsobu platby?

  • Chcete-li změnit množství nebo druh zboží v objednávce, nebo změnit zvolený způsob úhrady, kontaktujte nás. Upozorňujeme, že není možné provádět změny v objednávce, která již byla odeslána.