Italská značka funkčního a technického vybavení pro horský sport a outdoor
Chcete o Salewě vědět více? Čtěte zde:
Filozofie značky Salewa
DOLOMITY JSOU NÁŠ DOMOV
Místa nepatří lidem: lidé patří místům a my patříme do Dolomit.
DOLOMITY JSOU NAŠIM DĚDICTVÍM
Narodili jsme se jako horolezci, kteří hledají něco jiného. Usilovali jsme o lepší vybavení – a tak jsme začali vyrábět vlastní. Doba se změnila a s ní i potřeby horalů. Ale naše vášeň je stejná.
DOLOMITY JSOU NAŠÍ INSPIRACE
Hory jsou místem, kde vyjadřujete své pravé já. Jsou neustálým voláním po čistotě, něčemu, čemu se jen tak nevyhnete. Zde spojujeme zkušenosti a představivost, spojujeme tradici a inovace a vytváříme vybavení určené ke změně hry.
DOLOMITY JSOU NAŠÍ VIZE
Stojíme na straně lidí, kteří utvářejí budoucnost horských sportů. Lidé, jejichž představivost zpochybňuje status quo. Žít život naplno nebo posouvat hranice, honit se za snem nebo snít ve větším: nezáleží na tom, jak daleko zajdou. Jde o to, jak jdou.
Příběh začal 8.7.1935, kdy Josef Liebhart, ředitel mnichovského družstva pro sedláře a manipulátory tapiseérií zaregistroval sesterskou společnost pro sedlářské a kožené zboží SA (sattler/sedlář) LE (leder/kůže) WA (waren/zboží).
Měnová reforma 1948 znamenala pro Salewu a západní Něměcko nový začátek. Po několik let byly hlavním prodejním artiklem fototašky vyráběné pro Agfa. Kromě batohů byly součástí portfoila i fotbalové míče (vyrobené z kůže) a tankvaky na motorky. Lyžařské hůlky (vyráběné ze dřeva lísek) se nakonec staly hlavním prodejním artiklem.
1955 Salewa vyvinula jedinečný bateho Ander a podpořila expedici Andes Hermanna Hubera, který se měl stát generálním ředitelem Salewa.
60. léta 20. století
VÝVOJ A VÝROBA PLNĚ NASTAVITELNÉ KLASICKÉ LEHKÉ MAČKY SALEWA STANOVILY NOVÉ STANDARDY A STALY SE JEDNÍM Z DOSUD NEJÚSPĚŠNĚJŠÍCH PRODUKTŮ SALEWA. SALEWA ZÍSKALA MEZINÁRODNÍ UZNÁNÍ JAKO LÍDR V OBLASTI ALPSKÝCH INOVACÍ SVÝM VYNÁLEZEM TRUBKOVÉHO ŠROUBU DO LEDU, KTERÝ JE DNES PRŮMYSLOVÝM STANDARDEM.
1979 byl vytvořen Eagle, aby symbolizoval sílu v kvalitě a výkonu produktů Salewa
1985 V silné spolupráci s Reinholdem Messnerem a Kurtem Albertem bylo na expedicích testováno mnoho nových nápadů.
1990 Salewu získal Heiner Oberrauch a jeho skupina Oberalp a ředitelství bylo přesunuto do Bolzana
1994 Vývoj Helium, tehdy nelehčí přilby na světě, byl výsledkem nového cíle "poloviční hmotnost - dvojitý odpor"
2005 V Salewě je založena nová divize - obuv
2007 Salewa silně expanduje do Ameriky a Asie
2014 Restart globální značky. Představuje se nové logo a nová firemní identita. Salewa je nyní světovým lídrem v oblasti Alpských produktů, působí ve 30 zemích a dodává do přibližně 2 500 obchodů po celém světě.
2018 PO LETECH VÝZEV A SILNÉ KONKURENCE NA SPORTOVNÍM TRHU BYLO UČINĚNO ROZHODNUTÍ UDĚLAT DALŠÍ KROK DO BUDOUCNOSTI. ZAMĚŘENÍM SE NA SILNÉ KOŘENY A KLÍČOVÉ KOMPETENCE SALEWY SE ZNAČKA REDEFINOVALA JAKO ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ FUNKČNÍ A TECHNICKÁ ZNAČKA HOROLEZECTVÍ.
Dětské trekové boty Salewa JR MTN TRAINER WP
Pánské trekové goretexové boty Salewa MS DROPLINE GTX
Dámské goretexové turistické boty Salewa WS MTN TRAINER 2 GTX
Pánské goretexové trekingové boty Salewa MS Wildfire Edge GTX
Salewa FIRST AID KIT OUTDOOR 34110-0900
Salewa MS MTN TRAINER MID GTX 63458-4720